Forum Dla INTELIGENTNYCH


#1 2010-09-23 14:28:46

 Kicia

http://www.javase.pl/templates/SonyEricsson/images/ranks/90.pngMega wymiatacz Postów

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-09-01
Posty: 2439
Punktów :   

Policjantka

Była wczesna wiosna. Kolega studiował na Uniwersytecie w pewnym mieście, (jakim nie powiem z wiadomych względów), a że od dłuższego czasu wysyłał miale z zaproszeniami wiec postanowiłem się tam wybrać. Wziąłem zapas gotówki, większy samochód i wyjechałem z domu. Jestem z reguły kierowca, który porusza się dość szybko po Polskich drogach, tak wiec i tym razem nie oszczędzałem prawego pedału. Minęło kilka dobrych godzin podroży i dojeżdżałem do "mety" mej podroży, gdy ni stad ni zowąd pojawiło się cos niebieskiego na poboczy, no tak, radarek - pomyślałem. Cóż i tak czasem się zdarza, zatrzymałem się na poboczu drogi.

Dzien. dobry panie kierowco został pan zatrzymany... (tu poleciała cala ich wyklepana litania)... Poproszę pana do radiowozu. Jak skazany na śmierć pomaszerowałem za swoim oprawca - kurw... kasy będzie mało na balangi z kumplem - to była moja pierwsza myśl. Wsiadłem do niebieskiego cuda i zobaczyłem, że siedzi tam dość ładna kobieta, oczywiście policjantka.

- Dzień dobry - powiedziałem tak jak zawsze uczyła mamusia
- Dzień dobry szalony młodzieńcze - odpowiedziała policjantka
- no nie taki młodzieniec, mam już 23 lata a czy szalony...?
- szalony, szalony przekroczyłeś prędkość o 30km/h - przerwała mi mój tok słów
- dobra ja idę się odlać, a ty Ewo wypisz mu bilecik - powiedział ten, który mnie zatrzymał. jak powiedział tak i zrobił skierował się w stronę lasku po drogiej stronie ulicy.
- ładne imię Ewa, pani Ewa ma już swego Adama - głupia gadka zawsze mnie się trzymała nawet w takich sytuacjach, a nie powiem chciałem w jakiś sposób nawiązać nic przyjaźni, aby mandat był mniejszy