#1 2010-09-20 20:59:41

 nikoll

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 1371
Punktów :   

.................

...........................................

Ostatnio edytowany przez nikoll (2014-01-26 01:05:27)

Offline

 

#2 2010-09-20 21:19:24

 Myszka

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 2722
Punktów :   

Re: .................

może jakieś afrodyzjaki ?


   

Offline

 

#3 2010-09-20 21:25:08

 nikoll

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 1371
Punktów :   

Re: .................

hmm ale jakie?

Offline

 

#4 2010-09-20 21:26:56

 Kicia

http://www.javase.pl/templates/SonyEricsson/images/ranks/90.pngMega wymiatacz Postów

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-09-01
Posty: 2439
Punktów :   

Re: .................

Pomogę Ci ale najpierw odpowiedz Mi na =pytanie.

Jak długo to trwa ?


http://www.img.nep.pl/gify/zwierzeta/myszy/4.gif

Offline

 

#5 2010-09-20 21:33:53

 Myszka

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 2722
Punktów :   

Re: .................

szparagi


   

Offline

 

#6 2010-09-20 21:35:52

 Kicia

http://www.javase.pl/templates/SonyEricsson/images/ranks/90.pngMega wymiatacz Postów

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-09-01
Posty: 2439
Punktów :   

Re: .................

Jeżeli bierzesz hormony może to być główną przyczyna .

Kup herbatki lub leki na zwiększenie libido.


http://www.img.nep.pl/gify/zwierzeta/myszy/4.gif

Offline

 

#7 2010-09-20 21:41:56

 Myszka

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 2722
Punktów :   

Re: .................

powtórzę się,że powinnaś jeść szparagi...


   

Offline

 

#8 2010-09-20 21:49:16

 nikoll

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Zarejestrowany: 2010-08-17
Posty: 1371
Punktów :   

Re: .................

nie przepadam...

Offline

 

#9 2010-09-20 21:54:04

 Kicia

http://www.javase.pl/templates/SonyEricsson/images/ranks/90.pngMega wymiatacz Postów

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-09-01
Posty: 2439
Punktów :   

Re: .................

nikoll napisał:

No własnie chodzi o to ze nie biorę-wiem ze tabletki obniżają libido w wielu przypadkach

U mnie napewno też chodzi o hormony za sprawą tej mojej choroby bo mi hormony wariują...

Co do herbatek i leków to niewiem jakie... A muszą to byc angielskie odpowiedniki no bo polskich raczej tu nie kupię...

Pozatym niewiem czy herbatki moga cos zdziałac.

o szparagach nigdy nie słyszałam.
Problemem może być również Twoja psychika.

Jak każdy wie jak jest się w związku ileś czasu i przerobiło się już ileś pozycji może to się robić monotonne.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby zmiana partnera. Ale tego raczej Ci nie polecam.

Uważam , ze powinnaś spróbować zmienić coś w waszym rytuale seksualnym.
Wymyśleć miejsce , w którym jeszcze tego nie robiliście. Dołączyć do tego np jakieś gadżety .

Sprubować może czegoś takiego :

http://znam.to/userfiles/R/086/R086-f6d134e.jpg

http://www.e-farm.pl/large/786.jpg

Myślę , że ta reklama bynajmniej zachęca :

http://marketingkobiet.pl/wp-content/uploads/2009/07/durex-724x1024.jpg


http://www.img.nep.pl/gify/zwierzeta/myszy/4.gif

Offline

 

#10 2010-09-20 22:10:22

 Kicia

http://www.javase.pl/templates/SonyEricsson/images/ranks/90.pngMega wymiatacz Postów

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-09-01
Posty: 2439
Punktów :   

Re: .................

nikoll napisał:

Wiesz tylko ja nawet nie mam ochoty czegokolwiek inicjowac....
Tych żeli używałam kiedys ale od kad mam uczulenie na jakiekolwiek specyfiki nie używam nic... Mam strasznie delikatna pipcię

Z psychiką moze i cos byc... Pamietam ze jak juz zamieszkalismy razem z moim to przez pare pierwszych tygodni nasz sex kończył się tym ze odwracałam sie do sciany i płakałam albo zaczynałam płakac juz w trakcie i musielismy przerwac... Tyle ze juz mi to chyba przeszło całkowicie-przynajmiej tak mysle.

Moze to tez przez to ze czuje sie brzydka, ochydna itd... mimo wszystko i tak niewiem co zrobic zeby mi sie chciało...

Czyli tak jak pisałam jest to wina Twojej psychiki,.

Powiinnaś otwarcie porozmawiać z partnerem na pewno będzie to dla niego smutne. Ale dacie radę.

Niech on coś zainicjuję ! A ty nie przekreślaj z góry odpręż się i zapomnij o wszytskim. Dopiero "po" usiąć i pomyśl czy te starania przyniosły efekt i czy jest jakaś różnica.


http://www.img.nep.pl/gify/zwierzeta/myszy/4.gif

Offline

 

#11 2010-09-20 22:10:40

 Myszka

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 2722
Punktów :   

Re: .................

Gadasz głupoty....

A może ma na to wpływ to że chcesz zajść w ciąże?


   

Offline

 

#12 2010-09-20 22:11:18

 Kicia

http://www.javase.pl/templates/SonyEricsson/images/ranks/90.pngMega wymiatacz Postów

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-09-01
Posty: 2439
Punktów :   

Re: .................

Myszka napisał:

Gadasz głupoty....

A może ma na to wpływ to że chcesz zajść w ciąże?

To samo chciałam napisać!!!!!


http://www.img.nep.pl/gify/zwierzeta/myszy/4.gif

Offline

 

#13 2010-09-20 22:15:04

 Myszka

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 2722
Punktów :   

Re: .................

czujesz się może jakaś "niespełniona" do końca?


   

Offline

 

#14 2010-09-20 22:24:17

 Kicia

http://www.javase.pl/templates/SonyEricsson/images/ranks/90.pngMega wymiatacz Postów

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2010-09-01
Posty: 2439
Punktów :   

Re: .................

A jak to u was wygląda z grą wstępną ? jest ona w ogólę ?


http://www.img.nep.pl/gify/zwierzeta/myszy/4.gif

Offline

 

#15 2010-09-20 22:33:10

 Myszka

http://helpc.eu/images/ranks/moderator.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 2722
Punktów :   

Re: .................

Właśnie o to mi chodziło, tylko jakoś dziwnie to napisałam


   

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
dodatkowe źródło odwiedź stronę